۱۴۰۳-۰۱-۲۹

علی ناظر

فاشیست، فاشیست است (ویدیو)

 

برای تماشای ویدیو اینجا را کلیک کنید

فاشیست لزوما نباید عمامه داشته باشد، میتواند کلاه نمدی صهیونیستی داشته، و یا مثل جان بولتون کروات بزند، ولی همچون آندو دو محور شرارت، بر طبل جنگ و کشتار خلق های ستمدیده بکوده.

خبرنگار بی بی سی با جان بولتون مصاحبه می کند (متن ویدیو به زبان انگلیسی است).

جان بولتون، برای رژیم چینج، اصرار دارد که اسرائیل حتما باید تلافی کند. در اینجا، نقش ملت شریف ایران در انتخاب راهکار برای سرنگونی نظام فاشیستی-مذهبی در نظر گرفته نمی شود. مساله جناب سفیر، جان بولتون، حامیان و هم مسلکان او، ویرانی ایران برای رسیدن به، و کنترل قدرت است. مهم نیست چند نفر از مردم سرزمین های اشغالی و ایران کشته می شوند. مهم نیست که مردم ایران دچار چه آسیب های اجتماعی، زیست محیطی، و بهزیستی می شوند. برای این جنگ طلبان تشنه قدرت، فقط یک نکته مهم است، رسیدن به قدرت، مهم نیست چگونه، از چه راه، و در راستای کدامین اهداف مردم آن سرزمین. به افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن نگاه کنیم تا بازده استراتژی این اراذل روشن تر شود.

به نتایج جنگ ایران و عراق دقت کنیم. در آن جنگ کدامیک از دو دیکتاتور برنده شدند، صدام یا خمینی؟ بازنده اصلی چه کسی بود؟ مگر نه اینکه مردم عراق و ایران بازنده بودند و هنوز که هنوز است هستند؟ صدها هزار کشته و زخمی از هر دو طرف. میلیون ها آواره جنگی. ویرانی دو کشور. آیا آنها که بر طبل جنگ می کوبیدند، توانستند رژیم را سرنگون کنند؟

مگر نه آنکه در آن دوران، آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و شوروی و... در یک طرف بودند و جمهوری اسلامی در مقابلشان؟ مگر نه اینکه دلیل ماندگاری خمینی و آل خبیث او جنگ بود؟

چرا آنها که بر طبل جنگ می کوبند، یک لحظه، فقط یک لحظه با خلق ایران صادقانه صحبت نمی کنند که این رژیم تنها از طریق خیزش های اجتماعی افتادنی است؟ چرا نیروهای سیاسی اپوزیسیون این را به جان بولتون ها خرفهم نمی کنند، که مردک مساله ایران به خود مردم ایران مربوط می شود، همچنانکه مساله مردم فلسطین هم به خود فلسطینیان مربوط است؟

اما گویی، منفعت در جنگ و کشتار است.

جمهوری اسلامی خواهان جنگ و هرج و مرج است تا بتواند خیزش های اجتماعی را به بهانه جنگ سرکوب کند.

بیچاره شب پرستان

علی ناظر

https://didgah.net/%d9%81%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/


28 فروردین 1403
16 آوریل 2024

علی ناظر

یک نظر بنویسید

 

نظرات شما

بدون نظر