اخراج اجباری آسیبدیدگان جنگ از هتلها / از هفته قبل سهمیه ناهار و شام قطع و سپس کارت ورود به اتاقها غیرفعال شد
از نیمه هفته قبل و در آخرین هفتهخرداد، طبق اعلام مسوولان شهرداری، مدت اقامتشان در هتلها به پایان رسیده و باید ظرف 12 تا 24 ساعت اتاق را تخلیه کنند.
از هفته قبل سهمیه ناهار و شامشان قطع شد و کارت ورود غیر فعال شد و تعدادیشان که مکانی برای سکونت نداشتند، مجبور شدند تمام روز و شب را در حیاط هتلها یا خیابانها سپری کنند.تعداد زیادی از جنگزدگان تهران که از هفته اول اسفند به دلیل تخریب خانههایشان به هتلهای پایتخت منتقل شده بودند، با اینکه بعضی جایی برای زندگی نداشتند و خانه هاشان، غیر قابل سکونت بود برخی، هنوز وام ودیعه و کمک هزینه خرید وسایل از شهرداری نگرفته بودند، با حکم تخلیه اجباری، وادار به ترک هتلها شدند. با آغاز جنگ، اهدافی در جوار خانههایشان مورد اصابت موشک قرار گرفت و منزلشان، به دلیل ریزش دیوارهای داخلی و بیرونی، تاب برداشتن یا ترک و ریزش سقف...اسیب دید.
بازندگان جنگ مردم عادی هستند نه حکومت مردم هستند که بار آسیبهای جنگی را به دوش میکشند.
#نه_به_جنگ
#نه_به_جمهوری_اسلامی